środa, 12 marca 2014

Wiosna, wiosna, wiosna, ach to ty…


…co prawda na razie tylko w pogodzie, nie w kalendarzu. Zachęcona cudowną aurą przespacerowałam się po ogródku. Chciałam z bliska przyjrzeć się oznakom budzącej się do życia przyrody. Szczególnie rzuciły mi się w oczy różnokolorowe krokusiki, które postanowiłam uwiecznić na zdjęciu. Wtedy to wpadł mi do głowy pewien pomysł. Postanowiłam i Was zachęcić do zabawy. Co prawda nie ogłaszam konkursu – chociaż dzieci lubią konkursy- ja zresztą też J. Proponuję wyjście w teren, wnikliwie rozejrzenie się po otaczającym świecie i zrobienie zdjęć „wiosny w zimie”. Niech to będzie nasz projekt. Komputery, internet są super, ale nic nie może równać się z wiosennym spacerkiem- ani przejście kolejnego poziomu w grze, ani facebookowa aktywność. Spróbujcie, warto. Musicie się jednak pospieszyć, gdyż w weekend pogoda ma się załamać. Efekty projektu umieszczę w internetowej galerii. Może ktoś spróbuje zrobić filmik w animoto?  Miłego i owocnego spacerku J.

                                                                           

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz