sobota, 16 sierpnia 2014

Mały jubileusz

Wczoraj cyfrowych tubylców odwiedzono po raz 25-cio tysięczny. Okazja do małego świętowania. Zrobiłam sobie mały prezent - zainstalowałam drukarkę - nagrodę w konkursie na blog. Na razie poweru mi nie brakuje. Lubię pisać i dzielić się z wami wyszukanymi w sieci nowinkami. Mam nadzieję, że dotrwam do kolejnego okrągłego jubileuszu (50-cio tysięcznego J). W końcu te 25 tysięcy "nakręciło się" w ciągu osiemnastu miesięcy J. Tymczasem muszę dokonać pewnej korekty. Pisząc o klockach LEGO, umożliwiających konstruowanie robotów (post "Czy umiemy programować" z 8 sierpnia) napisałam, że na OPPM i Festiwalu Projektów Mistrzów Kodowania prezentowała je szkoła ze Śremu. Tymczasem stanowiły one własność i były atrakcją demonstrowaną przez Szkołę Podstawową nr 1 z Wołczyna. Zainteresowanych przepraszam J.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz