niedziela, 12 października 2014

Kobieta z pasją

Iwona Majewska - Opiełka prowadziła kiedyś kurs internetowy "Życie z pasją". Miałam okazję w nim uczestniczyć. Oczywiście zapisałam się z ciekawości i z powodu... uzależnienia od wszelkich, oczywiście według mnie wartościowych, kursów online. Zaliczyłam np. wszystkie etwinningowe, które bardzo polecam. Ale nie o mnie miała być tu mowa J. W związku ze zbliżającym się Świętem Nauczycieli „Panorama Leszczyńska” organizuje konkurs na Belffra Roku 2014. We wrześniu przyjmowała zgłoszenia od czytelników i internautów na kandydatów do tytułu. Dziesięciu z nich przeszło do II etapu. Wśród nich znalazła się nasza szkolna koleżanka Alicja Kozłowska - kobieta zawsze uśmiechnięta i serdeczna. Cóż daje jej tak pogodny nastrój? Otóż Alicja jest supermaratonką. Od wielu lat biega, wytyczając sobie coraz ambitniejsze cele. Ostatnie jej osiągnięcie to "II Bieg dookoła Kotliny Jeleniogórskiej 20-21.09.2014, ultra maraton górski 145 km, suma podejść i zejść 5114m - ponad 33 h" (cytat za facebookiem). A że w zdrowym ciele, zdrowy duch, korzystają z tego też "jej" dzieci. Nie piszę tu o kompetencjach, bo to chyba oczywiste.
Alicja - trzymamy kciuki, wysyłamy sms-y (numer 71601 o treści pl.belfer.4, głosowanie do północy 13 października) i wierzymy w ciebie.

1 komentarz: