wtorek, 18 listopada 2014

Kolejny jubileusz

Zaczęłam pisać w czasie zimowych ferii 2013. Pierwszy post ukazał się 13.01. Chciałam stworzyć internetowy pamiętnik mający na celu popularyzację TIK-u wśród moich uczniów i koleżanek po fachu. Zamieszczałam linki do galerii prac dzieci stworzonych na komputerze lub z pomocą innych urządzeń opartych na technologii komputerowej, pokazywałam prace powstałe przy pomocy przeróżnych aplikacji poznanych m.in. na kursach etwinningowych, pisałam o ciekawych artykułach, jakie ukazały się na portalach zajmujących się nowoczesnym nauczaniem. W sumie pisanie postów daje mi wiele przyjemności, a mój blog jest użyteczny dla sporej grupy odbiorców. Jeśli ich zabraknie, co stwierdzę po ilości spadających odwiedzin, to...nie dopuszczam takiej opcji J.

W trakcie pisania dołożyłam kilka stron, chociażby dotyczącą Mistrzów Kodowania i mojej prawie rocznej pasji - programowania w języku scratch.
Trochę statystyki:
  • 222 posty
  • 700 - rekord odwiedzin w ciągu jednego dnia
  • dwukrotny patronat nad projektami Inkubator Startera - Lekcje Przedsiębiorczości oraz Edu Inspiracje
  • jedna nagroda w konkursie na Nauczycielski Blog Roku (2014) J

2 komentarze:

  1. Czytam regularnie. Gratuluję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Też czytam e-matematyk i też pozdrawiam.
    PS. Bogactwo Twojego blog mnie powala :-)

    OdpowiedzUsuń