poniedziałek, 11 lipca 2016

Czas na lekturę

Pod koniec czerwca polecałam lekturę postów na blogu Mistrzów Kodowania. Wspomniałam także o blogu Anny Świć - nauczycielki przedszkola, uczestniczącej w programie MK Junior. Dziś coś dla tych, którzy chcą poczytać niekoniecznie o programowaniu - platforma IBUK Libra. Jest to dostępny dla instytucji i firm największy zbiór elektronicznych publikacji renomowanych polskich wydawnictw. Jeśli wasza biblioteka wykupiła do niej dostęp macie możliwość zapoznania się z wieloma ciekawymi pozycjami oraz zaproponowania zakupu tego, co was interesuje. Czy zakup zostanie sfinalizowany zależy od ilości chętnych. Na razie zapełniłam w myIBOK cztery półki. Wybrałam książki z różnych dziedzin, a przeczytałam dwie - biografię Anny Dymnej i...Psychospołeczne warunki pracy polskich nauczycieli. Pomiędzy wypaleniem zawodowym, a zaangażowaniem, pod redakcją
Jacka Pyżalskiego i Doroty Merecz. Warto przeczytać.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz