„Nauczanie wspomagane komputerowo:
-Nie osądza i motywuje
-Umożliwia częste i szybkie przekazywanie informacji zwrotnej
-Indywidualizuj proces uczenia się poprzez dostosowanie do potrzeb uczniów
-Pozwala uczniom na większa samodzielność
-Zapewnia multisensoryczne środowisko uczenia się (obrazy, dźwięki i symbole)”*
A zatem do dzieła. Nie bójmy się zmian. W ich wprowadzaniu może nam pomoc szereg pozycji, jak chociażby wymieniona już kiedyś przez mnie książka H. Pitler, E. R. Hubbell, M. Kuhn Efektywne wykorzystanie nowych technologii na lekcjach oraz podobna w temacie - Małgorzaty Ostrowskiej i Danuty Sterny Technologie informacjo – komunikacyjne na lekcjach, zawierająca przykładowe konspekty i polecane praktyki. W tej ostatniej szczególnie polecam dział z przykładami programów dedykowanych nauczycielom określonych przedmiotów. Sporo z moich ulubionych zostało przyporządkowanych do działu „Języki obce”. Znalazł się tam też ostatnio przeze mnie „przerabiany” quizlet – aplikacja umożliwiająca tworzenie fiszek ze słówkami, quizów z danego zakresu tematycznego oraz korzystanie z gotowej bazy słów. W sam raz na wakacyjny wolny czas.-Nie osądza i motywuje
-Umożliwia częste i szybkie przekazywanie informacji zwrotnej
-Indywidualizuj proces uczenia się poprzez dostosowanie do potrzeb uczniów
-Pozwala uczniom na większa samodzielność
-Zapewnia multisensoryczne środowisko uczenia się (obrazy, dźwięki i symbole)”*
Agata Wilam, #Tempora mutantur - portal edunews
*H. Pitler, E. R. Hubbell, M. Kuhn, Efektywne wykorzystanie nowych technologii na lekcjach
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz