poniedziałek, 2 czerwca 2014

Fenomen Minecrafta

Wczoraj dzieci miały swoje święto. Wiele z nich na pewno otrzymało wymarzone prezenty. Może wśród nich znalazły się jakieś gadżety, nowinki techniczne lub gra komputerowa. A propos gier. "Wieki temu", a dokładnie jesienią zeszłego testowałam nowe dla mnie wtedy narzędzie, pozwalające na przeprowadzenie ankiety. Wykorzystałam je do zadania pytania dotyczącego ulubionej gry. Bezsprzecznym zwycięzcą został Minecraft. W sumie tego się spodziewałam. "To genialne narzędzie edukacyjne, co właśnie potwierdził pewien duński projekt"*. Możecie o tym poczytać na stronie antyweb.pl.
"Moje" dzieciaki uwielbiają Minecrafta, chociaż ostatnio zaraziłam je scratchem J. Przypominam im jednak zawsze, że zbyt długie przesiadywanie przed komputerem i korzystanie z "uroków" sieci (i nie tylko) obciąża zarówno ciało jak i psychikę. Dlatego warto często wychodzić  na świeże powietrze, spotykać się ze znajomymi, a czasem połączyć jedno i drugie, jak miało to miejsce na naszym szkolnym Festynie Rodzinnym.

Antyweb.pl, Dania w Minecrafcie - tak powinna wyglądać nauka w szkołach
*Cytat pochodzi z bloga Superbelfrów RP i znajduje się pod tym adresem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz