sobota, 2 stycznia 2021

Z Nowym Rokiem

Mijający rok był niewątpliwie najbardziej niestardardowym i zwariowanym czasem - kusi stwierdzić, że w całym moim życiu. Przyniósł sporo wyzwań, które paradoksalnie przyczyniły się do rozwoju kompetencji. W sumie nie powinnam narzekać. Współpracowałam (i współpracuję) przy realizacji kilku fajnych projektów - Zaprogramuj przyszłość, Centrum Mistrzostwa Informatycznego, Asy InternetuGoCarrots. Mam okazję pracować z fantastycznymi ludźmi ze Stowarzyszenia Cyfrowy Dialog, Fundacji Szkoła z Klasą, Carrots Foundation, Microsoft, Fundacja TechSoup. Zdobyłam kilka certyfikatów i wyróżnień, np. w konkursie na scenariusz lekcji online „Edukacja Jutra”. Wygrałam też konkurs na projekt lekcji zdalnej z PixBlocks - platformy i aplikacji programistycznej i po raz kolejny znalazłam się na liście 100 Szerokiego Porozumienia na Rzecz Umiejętności Cyfrowych. W trosce o zdrowie i relaks fundowałam sobie codziennie (od czerwca) dłuższe wycieczki rowerowe (min. 25). Nauczyło mnie to systematyczności i dało radość z poznawania piękna okolic. 

Teraz nowy rok, nowe wyzwania i...nowa energia. I ciekawość - co nam ten rok przyniesie. Na razie czekają nas wyjątkowe ferie. Cyfrowy Dialog przygotował na nie wyjątkowe zajęcia - z #Amazon #STEMKindloteka. Wraz z ekipą trenerek i trenera zapraszają na warsztaty online. Codziennie (od poniedziałku do piątki) o 10:30 i o 11:30. Każdy warsztat potrwa 48 minut! 

Po feriach zapewne dalsza nauka zdalna i... oczekiwanie na normalność. W końcu kiedyś nadejdzie, czego wszystkim życzę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz