Uczniowie szkół ponadgimnazjalnych z Gdańska, którzy niemal przez rok uczyli się, jak rozwinąć firmę, zaprezentują wypracowane projekty biznesowe, m.in.:
- Indywidualny System Inteligentnego Sprawdzania Ortografii;
- "ZSŁ APP /Łącznik"– aplikacje szkolne łączące funkcje: terminarza, zastępstw, e-dziennika itd.;
- "Stacja Łączność" – szkolny radiowęzeł z możliwością interakcji ze słuchaczami;
- Ładowarka do urządzeń elektronicznych ładowana energią słoneczną lub wiatrem (projekt XXIII LO);
- "Mały wielki rower" – sklep rowerowy dla najmłodszych wraz z serwisem rowerowym.
Pomysły na biznes, które mogą odmienić szkołę czy okolicę, uczniowie tworzyli i rozwijali sami. Nauczyciel był dla nich mentorem, wspierał ich. Więcej informacji o projekcie i metodzie gamifikacji, na której opierał się projekt można znaleźć na stronie lekcjeprzedsiebiorczosci.pl.
Oprócz podsumowania projektu uczestnicy spotkania będą mieli możliwość wysłuchania przedsiębiorców, którzy zainspirują młodzież do kroczenia startupową ścieżką. Wśród mówców znajdą się: Jan Witkowski (mieszkaniec Clipstera, rozwijający portal dla młodzieży, www.7journey.com, Martyna Broda z firmy Volanto czy Radosław Kuglowski z Vasari (półfinalista infoShare Startup Contest 2016). Ponadto, młodzież pozna wyniki miejskiej gry, którą specjalnie dla nich przygotowała firma ze STARTERA – Big Ant Farm.
Oprócz podsumowania projektu uczestnicy spotkania będą mieli możliwość wysłuchania przedsiębiorców, którzy zainspirują młodzież do kroczenia startupową ścieżką. Wśród mówców znajdą się: Jan Witkowski (mieszkaniec Clipstera, rozwijający portal dla młodzieży, www.7journey.com, Martyna Broda z firmy Volanto czy Radosław Kuglowski z Vasari (półfinalista infoShare Startup Contest 2016). Ponadto, młodzież pozna wyniki miejskiej gry, którą specjalnie dla nich przygotowała firma ze STARTERA – Big Ant Farm.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz