sobota, 3 października 2020

Pokonferencyjnie

"Konferencję łykałam sekunda po sekundzie. Przyniosła i przyniesie dużo dobrego". Myślę, że ta wypowiedź - jednej z  uczestniczek wydarzenia, zamieszczona na fanpage'u Polskiego Centrum Programu "Safer Internet"- stanowi najtrafniejsze podsumowanie. Wystąpienia konkretne - praktyczna wiedza, świetny sposób przekazu. Z takim samymi wypowiedziami, podsumowującymi konferencję, spotkałam się na prowadzonej przeze mnie części warsztatowej Asów Internetu Fundacja Szkoła z Klasą. Tak przy okazji, do 25 października można składać wnioski o grant (od 500-1500 zl) na dofinansowanie akcji społecznej, realizowanej przez uczniów. Akcja społeczna w Asach Internetu to projekt zespołowy, który porusza temat bezpieczeństwa w sieci i wartości programu. Akcje mogą być jednodniowe, tygodniowe, roczne i obejmować swoim zasięgiem klasę, szkołę, osiedle albo całe miasto. Co ważne, nie trzeba być uczestnikiem programu Asów, żeby wziąć udział w konkursie. O szczegółach możecie poczytać tutaj.


Wracając do konferencji. Co prawda, nie mogłam "łykać" całości sekunda po sekundzie (w zasadzie prześledziłam tylko pierwszy dzień), jednak dziś nadrobię zaległości, korzystając z kanału na YouTube. Tymczasem, na zachętę, zamieszczam dwa screeny z wystąpienia Tomasza Bilickiego z Fundacji Innopolis. Wypowiadał się on na temat doświadczeń pandemii. Ponieważ pracuję w szkole integracyjnej, miałam okazję zaobserwować zjawiska, o których mówił. Podobało mi się również, że wziął pod uwagę nauczycieli i ich dobrostan psychiczny. Kto jeszcze tego nie zrobił, niech obudzi więc w sobie "wewnętrznego przyjaciela". 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz