wtorek, 24 sierpnia 2021

INFLUENCERS LIVE WROCŁAW

Doceniam potęgę mediów społecznościowych, jednak świat influencerów średnio mnie interesuje. Może dlatego, że szanuję swoją prywatność, może przeraża mnie wizja, a raczej nawet presja regularnego publikowania. Dlatego na propozycję Marty (dla niezorientowanych - FloBo) uczestniczenia w INFLUENCERS LIVE WROCŁAW  zareagowałam ze średnim entuzjazmem. Główną motywacją była możliwość spotkania z przyjaciółmi oraz fakt, że znam osobiście nominowanych do prestiżowego tytułu „Twórcy Roku 2021” – Dawida i Zytę. Zresztą głosowałam na nich w plebiscycie Gali Twórców. Warto dodać, że po raz pierwszy w konkursie pojawiła się kategoria Edukacja, co w pewnym sensie przypieczętowało moją decyzję wyjazdu do Wrocławia. I…nie zawiodłam się. To były dwa wspaniałe dni. Spotkanie ludzi, których znałam dotychczas tylko z onlinów – Przemek Staroń, Marta Młyńska, Anna i Robert Sowińscy, Agnieszka Jankowska – Maik, czyli Babka od histy, Marcin Perfuński -  poznanie nowych – pozdrawiam Bartek Dziedzic, wymiana doświadczeń. Ukoronowaniem był sukces Dawida Łasińskiego, czyli Pana Belfra – człowieka, który od wielu lat pomaga uczniom  "ogarnąć" chemię (kanał Pan Belfer) oraz wspiera nauczycieli w zgłębianiu zawiłości TIK-u. Dawid „pozamiatał” - zgarnął dwie główne nagrody – jako Twórca Roku w kategorii Edukacja i jako Twórca Roku 2021. Oba wyróżnienia miały dla wielu osób wymiar symboliczny – wygrała Edukacja

Trudno opisywać wystąpienia prelegentów. Post byłby niemiłosiernie długi. Wszystkie, których wysłuchałam wniosły sporo treści i wzbogaciły moją wiedzę na temat internetu i praw nim rządzących. Jeśli potrzebujecie więcej informacji, nic prostszego. Wystarczy skorzystać z kanału na YouTube - Influencers LIVE Wrocław 

Warto też przejrzeć program i „wyłapać” to, co nas interesuje. Ja zaznaczyłam „do obejrzenia” profile kilku twórców. Ponieważ kończą się wakacje będę dozować je sobie rozsądnie, tym bardziej, że nadal angażuję się w szkolenia dotyczące nabywania kompetencji cyfrowych i biznesu w inetrnecie w ramach GoCarrots. Może skorzystacie? Bezpłatne :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz