- #1. Formy spędzania czasu wolnego.
- #2. Wzory grania w gry cyfrowe.
- #3. Korzyści wynikające z grania w gry cyfrowe.
- #4. Negatywne konsekwencje korzystania z gier.
- #5. Problemowe używanie gier cyfrowych.
- #6. Zaangażowanie rodziców w świat gier.
- #7. Zaangażowanie uczniów w świat gier cyfrowych.
- #8. Nowe technologie w dzieciństwie
Zachęcam do zapoznania się z raportem. Niezwykle ciekawy, w dzisiejszym świecie wręcz obowiązkowy.
Wracając do konferencji Let's PLAY! Przez dwa dni eksperci z Polski i Norwegii (było tłumaczenie) przekazywali wiedzę na temat game based learningu i grywalizacji, czasami angażując uczestników w rywalizację. Cały program można przejrzeć tutaj.
Sami widzicie, że tematyka mega ciekawa. Szkoda, ze treści nie do późniejszego odtworzenia - spotkania nie były nagrywane. A szkoda, gdyż moje uczestnictwo ograniczyło się do 2 godzin. Później skorzystałam z propozycji Fundacji Centrum Aktywności Twórczej - warsztatów z narzędzi do nauki programowania. Co prawda są mi znane i używam ich w pracy (Microsoft Education Edition, Code Combat, Kodu Game Lab), ale uznałam, że podejrzę i posłucham, co mają do powiedzenia inni. Tak a propos - wszystkie polecam na początek roku szkolnego, szczególnie że można założyć konto nauczycielskie i śledzić postępy (Code Combat).
Nie pozostaje mi nic innego, jak wszystkim uczniom i nauczycielom życzyć udanego i owocnego roku szkolnego, który niebawem nadejdzie. Powodzenia!
Wracając do konferencji Let's PLAY! Przez dwa dni eksperci z Polski i Norwegii (było tłumaczenie) przekazywali wiedzę na temat game based learningu i grywalizacji, czasami angażując uczestników w rywalizację. Cały program można przejrzeć tutaj.
Sami widzicie, że tematyka mega ciekawa. Szkoda, ze treści nie do późniejszego odtworzenia - spotkania nie były nagrywane. A szkoda, gdyż moje uczestnictwo ograniczyło się do 2 godzin. Później skorzystałam z propozycji Fundacji Centrum Aktywności Twórczej - warsztatów z narzędzi do nauki programowania. Co prawda są mi znane i używam ich w pracy (Microsoft Education Edition, Code Combat, Kodu Game Lab), ale uznałam, że podejrzę i posłucham, co mają do powiedzenia inni. Tak a propos - wszystkie polecam na początek roku szkolnego, szczególnie że można założyć konto nauczycielskie i śledzić postępy (Code Combat).
Nie pozostaje mi nic innego, jak wszystkim uczniom i nauczycielom życzyć udanego i owocnego roku szkolnego, który niebawem nadejdzie. Powodzenia!
Linki do postów nt. gier:
Gry edukacyjne - gamifikacja - artykuł Agnieszki Bilskiej na blogu Superbelfrów
Konferencja DBI (od 17.40-18.05 "Co gry robią dzieciom? - dr Tomasz Rożek, autor bloga “Nauka - to lubię”)
Gry geograficzne (do pogrania :-) )
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz