wtorek, 26 sierpnia 2014

Przeżyjmy to jeszcze raz

Nie wiem, ile osób z mojej szkoły odwiedza cyfrowych tubylców. Głównie dla nich jest ten post. Umieściłam w nim linki do wydarzeń z końca minionego roku szkolnego. Długo się nad tym zastanawiałam, gdyż fotki przedstawiają osoby nagrodzone na koniec roku szkolnego. Zapytacie – co w tym złego? Otóż dla wyróżnionych osób jest to w pewnym sensie podwójna marchewka – konkretna nagroda i zdjęcie, które można obejrzeć w internecie. A co z resztą dzieciaczków? Brak nagrody to jakby kij, czy może on motywować do pracy? Kochani, nie nagrodzeni uczniowie. Wiem, że wy też macie ukryte talenty. Ale nie było czasu, ani okazji by was ocenić i nagrodzić. Pracujcie jednak dalej z zapałem, gdyż pracujecie dla siebie, nie dla ocen i nagród. A ja ze swojej strony postanawiam nie umieszczać już tego typu zdjęć. I to by było na tyle.
PS. Nie wzięłam pod uwagę, że według psychologa Alfi Kohna zarówno marchewka jak i kij demotywują (post "Szkoła bez stopni raz jeszcze").
Apel podsumowujący - klasy I-III
Pożegnanie klas szóstych
Uroczyste zakończenie roku szkolnego dla klas I-III

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz